(TISP) Biblioteki i prefenecje czytelników jako punkty odniesienia dla wydawców

Informujemy o nowych treściach na platformie Smart Book, które dodane zostały w ciągu dwóch ostatnich tygodni.

W pierwszy artykule opisano model biznesowy DipIn - mobilną aplikację, która pozwala czytelnikom na dokonywanie wyboru między dwoma przykładowymi fragmentami dwóch różnych powieści. Dzięki temu aplikacja "dowiaduje się", jaki styl jest bliższy czytelnikowi, przez co zwiększa się trafność polecanych tytułów. Twórcy rozwiązania wierzą, że może ono przekonać "opornych" czytelników do częstszego sięgania po książki. Więcej pod linkiem: http://www.smartbook-tisp.eu/business_cases/dipin

Drugi artykuł jest krótkim podsumowaniem części e-booka "The publishing start-up" autorstwa Luisa Gonzáleza i Niny Klein oraz poparciem dla partnerstwa bibliotek i start-upów. Artykuł dostępny tutaj: http://www.smartbook-tisp.eu/resources/advocacy-partnerships-libraries-startups

Życzymy inspirującej lektury!